meta content='De boekenfabriek: Mijn persoonlijke website met recensies en overzichten van spannende en fantasievolle boeken voor jeugd, YA en volwassenen' name='description'/ meta content='recensies, boeken, boekenrecensies' name='keywords'/ meta content='Anneke van Ieperen' name='Author'/> meta content='boekenfabriek@gmail.com' name='Email'/ meta content='all' name='robots'/ meta content='Netherlands' name='country'/ De boekenfabriek: Verwacht in augustus

maandag 1 augustus 2016

Verwacht in augustus

Summary Juli is alweer voorbij, net als mijn vakantie. Veel tijd gehad om te lezen en ook om weer vooruit te kijken.
verwacht in augustus 2016
Juli is alweer voorbij, net als mijn vakantie in Twente. Vanaf morgen is het weer minder tijd voor al die dingen die ik heel leuk vind om te doen en weer meer dingen die moeten, zoals werken. Dankzij mijn vakantie heb ik afgelopen maand meer kunnen lezen dan daarvoor en dat is weer goed voor mijn twee Challenges. Alhoewel ik volgens Goodreads nog steeds achter lig op mijn schema.
Tijd om te kijken naar wat er volgende maand verschijnt en terug te kijken naar wat ik gelezen heb in juli.



Van de boeken die in juli zijn verschenen die op mijn te lezen stapel waren beland heb ik De laatste ster gelezen van Rick Yancey. Dankzij de blogtour van A.W. Bruna heb ik dit geweldige boek al kunnen lezen vóór de publicatiedatum en heb ik er een uitgebreide recensie over geschreven. Dankzij mijn Vrouwenthrillers collega Wendy had ik vorige maand de hand kunnen leggen op een gesigneerd exemplaar van Verborgen van Karin Slaughter. Dat was weer heerlijk leesvoer en ook over dit boek heb ik een recensie geschreven. Voor Vrouwenthrillers las en recenseerde ik In de familie, het thriller debuut van Joyce Spijker. En tot slot las ik nog vier boeken op mijn vakantieplek in Twente: Riders van Veronica Rossi, Keverjongen van M.G. Leonard, Tot op de bodem van Lisa Gardner en Langzaam, sterf langzaam van John Burley.

Boekerij, AW Bruna, HarperCollinsHolland, VanGoor, Q, Cargo


Dan augustus. Er komen weer goede boeken aan, nog meer voor op mijn lange stapel. Soms denk ik wel eens dat ik nooit alles kan lezen in dit leven. Er is gewoon te weinig tijd en er zijn teveel boeken die nog gelezen moeten worden. En dan heb ik het nog niet eens over die boeken die ik eigenlijk nog een keer wil lezen.

Boekerij, LS, CrimeCompagnie, Fontein, Ambo/Anthod, Karakter, Overamstel, VanGoor


De kronieken van Bane heb ik al gelezen, in het Engels. Ik ben erg benieuwd naar De Graces en Methode 15/33, allebei debuten. Wat ik in ieder ga lezen is Vuurkind van S. K. Tremayne en Runa van Vera Buck, beide recensie exemplaren voor Vrouwenthrillers. En hopelijk heb ik deze maand eindelijk tijd om de Glazen troon trilogie van Sarah J. Maas te lezen.

Dan waren er ook nog extra leuke dingen vorige maand. Ik won Als de dood van Peter James met een Twitter retweet actie van Bol.com. En ik kreeg een hele leuke en lieve mail van auteur Anja Biene met de vraag of ik haar boek wil lezen en hier aandacht aan wil besteden op mijn blog. Niet mijn familie is geen thriller en ook geen YA, maar een uitzondering moet natuurlijk kunnen. Dus dat boek ga ik in ieder geval lezen volgende maand. Het wordt weer een drukke (lees) maand!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten