meta content='De boekenfabriek: Mijn persoonlijke website met recensies en overzichten van spannende en fantasievolle boeken voor jeugd, YA en volwassenen' name='description'/ meta content='recensies, boeken, boekenrecensies' name='keywords'/ meta content='Anneke van Ieperen' name='Author'/> meta content='boekenfabriek@gmail.com' name='Email'/ meta content='all' name='robots'/ meta content='Netherlands' name='country'/ De boekenfabriek: Gelezen en verwacht

maandag 6 maart 2017

Gelezen en verwacht

Summary Gelezen in februari, verwacht in maart.
Marissa Meyer, Pierce Brown, Victor Dixen, Jens Henrik Jensen, AW Bruna, De Fontein, Blossom Books, Q, Luitingh Sijthoff


Ook februari is alweer voorbij en is het weer tijd om te inventariseren wat ik heb gelezen, wat er in maart gaat verschijnen en wat ik nu aan het doen ben. Er komt volgende maand niet zo heel veel waar ik naar uit kijk, maar wat er verschijnt is zeker wel de moeite waard.












Ik doe mee met de Reading Challenge van Blossom Books op Hebban en het eerste boek was Cinder. Lang geleden las ik Cinder al, samen met de opvolger Scarlet. Om het eerlijk te houden voor mezelf heb ik Cinder dus opnieuw gelezen. Aangezien het derde deel, Cress, volgende maand uitkomt lees ik ook Scarlet opnieuw. Verder verschijnt het tweede deel van de Mars trilogie, De gouden zoon van Pierce Brown. Het eerste deel, Rood, heb ik gelezen en daar was ik redelijk enthousiast over. Gouden zoon ga ik zeer zeker lezen. Nog een tweede deel, Phobos 2, opvolger van Phobos. Hier kan ik niets over zeggen, want ik heb dit boek nog niet gelezen. Ga ik natuurlijk wel doen, maar ja, die TBR lijst hè. Ook met de boeken van Jensen, Oxen, lig ik achter. Deel één had ik al snel gelezen en deel twee wilde ik graag lezen, maar die ligt al maanden in de kast. Die ga ik natuurlijk ook nog lezen..



Veronica Roth, Diana van Hal, Simon Beckett, Tahereh Mafi, Leigh Bardugo, Marissa Meyer
Ik las afgelopen maand drie boeken van Blossom Books, namelijk Kraai & koninkrijk, Verdermeer en Cinder. Kraai & koninkrijk las ik voor Hebban en heb ik samen met List & leugens ook gerecenseerd. Cinder las ik voor de Challenge en Verdermeer gewoon voor mezelf.
Carve the Mark kreeg ik als recensie exemplaar van uitgeverij Unieboek|Het Spectrum. De geur van sterfelijkheid heb ik gelezen voor de rubriek Vrouwenthriller of niet? De droogte van Jane Harper las ik voor Vrouwenthrillers.

Bloeden zal je was speciaal. Diana stelde voor aan ons om met haar nieuwste boek een leesclub te organiseren voor lezers. Inmiddels loopt de leesclub op z'n einde, maar het was zeker een succes te noemen. Enthousiaste en actieve lezers en een al even enthousiaste en betrokken auteur. Het was erg leuk om deze leesclub te organiseren! Hopelijk zullen er nog vele volgen.



Lars Kepler, Cargo, Daniel Cole, LS, Lesley Livingston, Unieboek|Het Spectrum, Sabaa TahirVoor maart staan er weer veel recensie exemplaren op de planning. Ik ben ingeloot om mee te mogen doen met de leesclub van Bol met Ragdoll van Daniel Cole. Dit boek wil ik super graag lezen, dus daar ben ik erg blij mee.  Serafina en de zwarte mantel ligt klaar voor Hebban. Heel graag wil ik ook Onverschrokken lezen van Lesley Livingston, heel blij ben ik met het exemplaar dat uitgeverij Unieboek|Het Spectrum beschikbaar heeft gesteld. Voor Vrouwenthrillers ligt Jager van Lars Kepler klaar. Daar ga ik ook snel in beginnen.

Februari was een spannende leesmaand en ook maart zal daarop geen uitzondering vormen!









Geen opmerkingen:

Een reactie posten